انتخاب بهترین جک درب پارکینگ

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع جک درب پارکینگ اعم از ایرانی و خارجی آشنا کنیم تا بتوانید برای پارکینگ خود بهترین جک بازویی را انتخاب کنید.

در ابتدا به تفاوت جک پارکینگی خارجی و ایرانی میپردازیم. با توجه به شرایط کنونی کشور و کاهش ارزش ریال و تحریم ها باعث شده که قیمت جک پارکینگی خارجی تقرییبا دو برابر ایرانی شود و همین باعث شده که در سالهای اخیر تقاضا برای جک های پارکینگی ایرانی زیاد شود و

باید بگوییم که اکثر جک های ایرانی توانسته اند رضایت مصرف کننده را جلب کنند و خرابی خیلی کمی از آنها گزارش شود …. جک های بازویی ایرانی مانند سیماران ، سوپر لایف ، بریزی ، یال ، ایزی گیت ، میلان موهست و لنسر هستند. در ادامه به پیشینه شرکت و تولیدات هر کدام از آنها میپردازیم.

کیفیت قطعات داخلی جک های بازویی ایرانی به مراتب از قطعات داخلی جک های خارجی پایینتر است و این اختلاف در قسمت موتور جک بازویی و مدار فرمان به حداقل میرسد و میتوان گفت که حتی در بعضی موارد برندهای ایرانی بهتر هستند و حتی در مدار فرمان جک های ایرانی آپشن های اضافه تری هم دارند.

در مورد شکل ظاهری جک های پارکینگی ایرانی این نکته وجود دارد که اکثرا از نمونه های خارجی کپی برداری شده اند و از نظر ظاهری مشابه هم هستند با این تفاوت که در ایران ساخته و رنگ آمیزی شده اند.

فروشندگان معمولا برند های جک ایرانی را برای ساختمان های با تعداد واحد کم و همچنین تردد پایین پیشنهاد میکنند که فشار زیادی به جک ها وارد نشود. در مجموع پیش بینی میشود که برای ساختمان هایی با 14 واحد و 80 تردد در روز میتوان روی جک های بازویی ایرانی حساب باز کرد.

سیماران

شرکت سیماران یکی از شرکت های معروف و بنام در عرصه تولید محصولات امنیتی- حفاظتی میباشد که بیشتر در زمینه آیفون های تصویری شناخته شده است. این شرکت در زمینه جک های بازویی نیز حرفی برای گفتن دارد. و توانسته جک های پارکینگی متناسب با نیاز کاربران طراحی و به بازار عرضه کند.

ایمنی بالا، کیفیت عالی، طراحی منحصر به‌فرد، تنوع در مدل و قیمت‌ها و بسیاری امکانات دیگر در کنار گارانتی ۳۰ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله، جک پارکینگی سیماران را به یکی از بهترین گزینه‌های تولید داخلی (که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است) تبدیل کرده است.

در بین جک های پارکینگی فراز سیماران، سری S آنها توانسته استقبال مشتریان به خود جلب کند.
سیماران فراز ۴S که قادر است درب هایی تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم و طول ۳ متر را جا به جا کند.
سیماران فراز ۶S قادر است درب هایی تا وزن ۳۵۰ کیلوگرم و طول ۴٫۵ متر را جا به جا کند. در واقع فراز ۶S برای درب های با طول بیشتر استفاده می شود تا گشتاور بیشتری ایجاد کرده و به راحتی بتواند درب را باز و بسته کند. جک پارکینگ فراز ۴S و فراز ۶S دارای موتور یکسان و بارقدرت ۳۲۰W هستند.
سیماران فراز ۴V  که ظاهری شبیه جک V2  کالیپسو ایتالیا دارد.جک در پارکینگ فراز ۴V با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار کرده و قدرت موتور آن ۲۸۰w است و برای هر لنگه درب با طول ۲/۵ متر و وزن ۲۸۰ کیلو مناسب است.حداکثر زاویه بازشونده این جک بازویی ۱۱۰ درجه است و شفت آن به صورت پیستونی است.

میلان

یکی دیگر از جک های درب پارکینگ ایرانی مربوط به کمپانی میلان است. تکنولوژی این دستگاه مربوط به کشور ایتالیا است که طور کامل در ایران مونتاژ و تولید می شود. کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت این محصول عالی است و طراحی ظاهری آن فوق العاده است ، با این وجود از لحاظ قیمتی بسیار مقرون و بصرفه است و نسبت به نمونه های خارجی خود انتخاب مناسبی است.

عملکرد دو سرعته این جک درب پارکینگ قابلیت مهمی برای اماکن پر تردد به حساب می آید که به کار بردن آن در مکان های پر تردد هیچ مانعی ندارد.

خلاص کن جک اتوماتیک پارکینگ میلان مشابه پروتکو کلیدی بوده وامنیت بالاتری نصبت به خلاص کن های اچاری دارد.

و نکته قابل ذکر گارانتی ۳۰ ماهه محصولات شرکت میلان است که تضمین کیفیت و رضایت مشتریان را به ارمغان می آورد.

شما مصرف کننده عزیز میتوانید با توجه به عرض درب و همچنین وزن هر لنگه یکی از محصولات میلان۴۰۰ ،۵۰۰ و ۶۰۰ را خریداری نمایید.

یال

یکی از جک های منحصر به فرد جک های پارکینگی ایرانی مربوط به شرکت یال میباشد. با توجه به قدرت و قابلیت های بالای جک یال شما می توانید آن را برای درب هایی با عرض زیاد و سنگین به کار ببرید. در کنار  ویژگی ها و کیفیتی که شاید با نمونه های خارجی برابری کند

قیمت آن اقتصادی و مقرون به صرفه میباشد. کمپانی یال برای این محصولات خود ۳ سال گارانتی در نظر گرفته است و توانسته است رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند.

این محصولات در دو مدل X1 و X2 تولید و روانه بازار می شوند. مدل X1 مناسب برای درب های بزرگتر است که هر لنگه شان به طول ۴ متر و وزن ۴۰۰ کیلوگرم باشد.

جک پارکینگی یال مدل X2 درب‌های ۳ متری و ۳۵۰ کیلویی را به خوبی پوشش می دهد. این محصولات دارای سیستم خلاص کن دستی در شرایط قطع برق بوده و خصوصاً برای مجتمع‌های مسکونی، تجاری و صنعتی با تردد بالا بهترین گزینه هستند.

بریزی

کمپانی بریزی Breezy یکی از معتبر ترین شرکت‌های حفاظتی جهان در ایتالیا است .

در سالهای اخیر کشور ایران توانسته محصولات شرکت بریزی را تحت لیسانس بریزی ایتالیا با کیفیتی مشابه تولید و عرضه کند.

با توجه به کیفیت فوق العاده این جک های پارکینگی تبدیل به رقیبی قدر برای جک های یال شده اند.

درب اتوماتیک بریزی Breezy و تمامی قطعات تولیدی این شرکت دارای ۲۴ ماه گارانتی هستند و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت نیز ۵ ساله است.

کیفیت ساخت و درجه حفاظتی این جک ها به صورتی است که میتوان از آنها هم در مناطق سردسیر و هم گرم سیر بدون کوچکترین اختلال در عملکرد استفاده کرد، که در انتخاب جک پارکینگی نکته بسیار مهمی است و باید با آن توجه شود.

اگر به دنبال جک پارکینگی با دوام ، با کیفیت همراه با گارانتی و در عین حال قیمت اقتصادی هستید پیشنهاد ما به شما جک پارکینگی بریزی است.

این کمپانی جک های خود را در ۳ مدل بریزی ، لئون و کنته عرضه کرده که شما میتوانید با توجه به موقعیت و شرایط درب خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

سوپرلایف

جکی که در بزار به نام جک سوپرلایف میشناسیم تولید شده توسط شرکت متین گذر میباشد. این شرکت در سال های گذشته اقدام به تولید جک های پارکینگی کرده است که در قطعات جانبی شباهت زیادی هم از نظر کیفیت و استاندارد و هم از نظر طراحی ظاهری به جک ایتالیایی لایف دارد.

مدار کنترل جک سوپراتیف یکی از هوشمندترین مدار کنترل هایی است که در بازار وجود دارد. جهت راحت شدن خیال کاربران این جک دارای ۲۴ ماه گارانتی است و از نظر قیمتی هم رده سایر جک های پارکینگی ایرانی است و دسته جک های اقتصادی قرار دارد و شما  با خیال راحت میتوانید آن را از فروشگاه کاویان برای منزل و یا محل کار خود سفارش دهید.

جک سوپرلایف در دو مدل ۴۰۰ و ۶۰۰ عرضه شده است. سوپرلایف ۶۰۰ دارای شفت ۶۰ سانتی متریست و برای دربهای سنگین تر و عرض بیشتر که ممکن است به صورت تک لنگه باشند مناسب است.

سوپرلایف ۴۰۰ دارای شفت ۴۰ سانتی متری است که برای درب هایی با عرض حداکثر ۲و نیم (برای هر لنگه) و وزن حداکثر ۳۵۰ کیلوگرم(برای هر لنگه) مورد استفاده قرار میگیرد.

وینتا

شرکت وینتا از سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینه سیستم های حفاظتی امنیتی آغاز کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی در زمینه جک های بازویی و آیفون تصویری آوازه ای برای خود بدست آورد.

شکل ظاهری این جک در مقایسه با سایر جک های ایرانی  کاملا منحصر به فرد است.

خدمات پس از فروش کم نظیر، این برند را در میان مصرف کنندگان محبوب کرده است و دارای ۳ سال گارانتی معتبر توسط شرکت وینتاست.

در دو مدل سورنا۴۰۰ و سورنا ۶۰۰ روانه بازار شده است.

سورنا ۴۰۰ توانایی جابجایی هرلنگه ۴۰۰ کیلوگرم و عرض ۲و نیم متر را دارد، این مدل جک وینتا تمامی تست های استاندارد را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

با بالا رفتن تعداد واحدها و توانایی مالی ساکنین توصیه میشود که از جک های بازویی خارجی استفاده شود که صد البته کیفیت بالاتر و استهلاک کمتر در تردد های بالا دارند.

قطعات داخلی بازوهای خارجی از کیفیت عالی برخوردار هستند و همین باعث استهلاک پایین و کارکرد نرم و بیصدای جک در هنگام باز و بسته کردن درب میشود.

از جک های بازویی خارجی کوچی ، وی تو ، بی اف تی ، پروتکو ، فک و لایف را میتوان نام برد که در ادامه به شرکت سازنده و ویژگی های هرکدام میپردازیم.

وی تو V2

در ایتدا به سراغ پرطرفدار ترین جک درب پارکینگ ایتالیایی در ایران یعنی وی تو V2 میرویم. شرکت تولید کننده  این جک بازویی،  بیش از ۴ دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید جک های درب پارکینگ آغاز کرده است که در سال های اخیر در کشور ما سهم زیادی از بازار را از آن خود کرده است . دلیل محبوبیت این برند داشتن قیمت مناسب، ظاهری زیبا، کارایی بسیار مناسب، قابلیت نصب در تمام شرایط آب و هوایی، کارکرد آرام و بی صدا  است.

از بین مدل های ارائه شده توسط این شرکت، مدل کالیپسو طرفداران زیادی دارد که با ظاهر خاص خود به آسانی از سایر مدل ها قابل تشخیص است.

جک Calypso V2 پیستونی بوده و دارای درجه حفاظتی IP44 می باشد و این به معنای ضد آب و ضد خاک بودن آن است و میتوان آن را در هر شزایط آب و هوایی نصب کرد.

طراحی عالی و بدون نقص مدارفرمان CITY1-EVO و قابلیتهای بی شمارش امکان هر نوع تغییر در کارکرد جکها را می دهد. نکته حائر اهمیت دیگر در مدار فرمان این جک مقاومت بالای آن در برابر نوسانات برق است.

جک درب پارکینگ V2 Calypso 400 همانطور که از نام آن مشخص است دارای کورس حرکتی ۴۰۰ میلی متر است بنابراین میتوان آن را بر روی درب هایی تا عرض حداکثر ۳۵۰ سانتی متر نصب کرد، و امکان باز شدن درب تا ۱۲۰ درجه فراهم است. گشتاور جک درب پارکینگ ویتو کالیپسو ۲۳۰۰ N/m است که عملاً حداکثر وزن هر لنگه درب را تا ۳۵۰ گیلوگرم  محدود می سازد.

جک درب پارکینگ ویتو کالیپسو در کورس های حرکتی ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ میلی متر عرضه شده استپ که با توجه به عرض و وزن درب موردنظر میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

محصولات شرکت وی تو دارای  ۲۴ ماه گارانتی میباشد.

کوچی Cucci

یکی از جک های درب پارکینگ خارجی برند کوچی است که تحت لیسانس ایتالیا بوده و در کشور تایوان تولید میشود. امکانات بالا ، کیفیت عالی و قیمت منطقی این جک آن را به محصولی پرطرفدار در میان مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

بدنه این جک از استحکام کافی برخوردار است و طراحی ظاهری آن الهام گرفته شده از جک های ایتالیایی است.

مدار فرمان بکار رفته در پکیج جک بازویی کوچی محصول شرکت پاورتک تایوان است. این مدار کنترل فاقد ال سی دی بوده و آنالوگ است که این ویژگی میتواند اندکی تنظیمات دستگاه و عیب یابی آن را زمان بر سازد. از مزیت های مهم این مدارفرمان وجود برق اضطراری UPS داخلی به همراه پکیج است . از قابلیت های دیگر فرمان دادن به قفل برقی است و  همچنین کاهش سرعت جک در انتهای مسیر درب پارکینگ اشاره داشت.

جک درب پارکینگ کوچی در دو مدل LOOK ،WING تولید می شود که مدل لوک عملکرد تلسکوپی و مدل وینگ عملکرد میل ماردونی دارد. شما خریدارعزیز میتوانید با توجه به عرض و وزن درب خود یکی از مدل های این جک را انتخاب نمایید.

قیمت این جک درب پارگینگ با توجه به ارائه کیفیت بالا و اینکه تولید شرکتی خارج از کشورمان میباشد مناسب است. کاربرانی که به دنبال جک پارکینگی با عملکرد کاملا بی صدا ، نرم و دارای استحکام بدنه بالا و همچنین قالبیت های بالای مدارفرمان هستند و قیمت نیز برای آن ها مهم است جک درب کوچی پیشنهاد ما به آنهاست.

نکته مهم دیگر در مورد این جک درب پارکینگ گارانتی ۳۰ ماهه این محصول است که شرکت تولید کننده برای آن درنظر گرفته تا خیال مصرف کننده را از کیفیت قطعات راحت کند.